Ahad, November 16, 2008

Bolehkah guna kalendar kuda??

Kalendar kuda??? apa masalahnya?? dah sinonim apa?? dah bertahun-tahun guna.. ok je.. senang apa! banyak info terutama cuti umum, cuti sekolah, kalendar hijriah dan banyak lagi...

betul.. betul.. takde masalah besar pun... cuma tak terfikirkah kita.. judi tu... memanglah kita tak berjudi... tapi kita tolong support je... support iklankan...... takde apa-apa yang perlu dirisaukan.. camne hukumnya ek??

apa?? dah sinonim dengan kalendar tu.. payah nak tukar..

takpe.. takpe... jangan risau... jangan bimbang... jangan gabra... ni ha ada syarikat ni... dah mengislamkan kalendar tu.. Alhamdulillah.. syukur.. syukur.. comel, eksklusif dan murah lagi...

tak caya??? tengok ni...

PENGIKLANAN SETAHUN!!

SYARIKAT / KEDAI / ORGANISASI / MASJID / SURAU / SEKOLAH / PERSATUAN..!!

eksklusif.. menarik.. profesional..

memperkenalkan

KALENDAR ISLAMIK 2009

KeIsTiMeWaAn:

~ Kalendar Hijri

~ Kalendar Masihi

~ Cuti Umum Tahunan

~ Cuti Sekolah

~ Waktu Solat (KL)

~ Kata-Kata Hikmah

~ Ayat-Ayat Cinta

~ Info Umum

~ Gambar Peninggalan Rasulullah SAW

~ Memo dll

over 'full colour' & design PERCUMA!!

kos penghantaran yang paling minima!!
minima tempahan saiz (Besar) = 150 sahaja
minima tempahan saiz (Kecil) = 200 sahaja

Harga bermula serendah RM 1.45 sahaja

www.kalendar-islamik09.blogspot.com
www.kamus-almiftah.com

2 Comentários:

taming sari berkata...

kalendar islamik utk tmpahan 2014 ada tak lagi..qty 1000pcs termasuk header..brapa hari proses?

taming sari berkata...

Kalendar islamik utk tempahan 2014 ada lagi tak? qty 1000pcs termasuk header..brapa hari proses n penghantaran..Sy dari Sungai Petani Kedah